Zoeken in deze blog

woensdag 18 april 2012

Voorstellen!

Lieve bloglezers,

Al eerder had ik een blog. Maar dat was voordat ik juf werd. Nu ben ik bíjna juf en is het tijd voor een nieuwe ronde!
Ik draai al een hele tijd mee in de wereld: 40 jaar, 10 maanden en bijna 2 weken om precies te zijn. Maar pas toen ik echt volwassen was, durfde ik de keuze te maken mijn droom te volgen en juf te worden. Dat is nu ruim 3,5 jaar geleden.
Jawel, ik was intussen getrouwd, had 4 zoons op de wereld gezet en gewerkt, maar wat betreft studeren ben ik een laatbloeier. Je kunt niet alles hebben hè?

Nu is het dan bijna zover; als alles goed gaat ben ik op 21 juni 2012 officieel juf!

Ervaren in het leven, beginnend als juf. De meeste beginnende juffen en meesters zijn ook beginners in het leven. Ik duidelijk niet. Is dat nu een voordeel of een nadeel? U als lezer mag daarover zelf oordelen. Ik weet het nog niet. Ik ga het ondervinden de komende tijd! En ik heb er zin in!

Hier leest u over de laatste loodjes voor ik officieel juf ben en daarna over de eerste periode als échte juf. Ik hoop dat u met mij mee wilt groeien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten